Mobilització contra l’explotació laboral del Grup Auro, col·laborador de Cabify

Dilluns, 27 de gener, concentració de protesta

El Grup Auro (gestor de llicències de VTC i col·laborador de Cabify), format per diverses empreses com Radio Taxi Barcelona, Prestige and Limousine, Proinvertia, LibreOcupado i Automóviles Titanio, està sotmetent les seves treballadores i treballadors a una contínua explotació laboral, en condicions precàries, i amb l’únic objectiu d’obtenir el màxim benefici malgrat que això impliqui posar en risc la salut dels treballadors i treballadores.

Jornades de 12 hores diàries, disponibilitat les 24 hores del dia, sancions injustificades, costos empresarials (com la roba de treball) a càrrec dels treballadors i treballadores, instal·lacions sense les més mínimes condicions, com ara sortides d’emergència, protecció antiincendis, etc. són pràctiques habituals d’aquest grup d’empreses, ja que el seu únic objectiu és obtenir el màxim de productivitat, peti qui peti.

Fins i tot han arribat, com ha fet l’empresa Radio Taxi Barcelona de Viladecans, a acomiadar, en ple procés d’eleccions sindicals, a dos candidats de CCOO, amb una clara intenció d’impedir l’organització de les treballadores i treballadors per aconseguir unes condicions de treball dignes.

Des de CCOO no ho permetrem i és per això que hem organitzat un seguit de mobilitzacions contra l’actitud mesquina i antisindical d’aquest grup d’empreses. Concretament, la concentració pels drets de les treballadores i treballadors del Grup Auro-Cabify serà el dilluns 27 de gener de 2020, de 9 a 11 h, a la plaça Països Catalans, a prop de l’Estació de Sants, a Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de gener de 2020