El passat desembre es va constituir a l'AESME com a estructura pròpia de treball i acció sindical

FSC-CCOO constitueix l'Agrupació de l'Escala de Suport del cos de Mossos d'Esquadra

El passat desembre es va constituir a Sabadell l'Agrupació de l'Escala de Suport del cos de Mossos d'Esquadra (AESME) com a estructura pròpia de treball i acció sindical que desenvoluparà les seves reivindicacions en l'àmbit del personal qualificat i especialitzat del personal facultatiu i tècnic que forma part del cos de Mossos d'Esquadra i que té a càrrec seu feines d'alta responsabilitat en els àmbits del dret, les telecomunicacions, la informàtica, la biologia, la química, la bioquímica, etc.

L'AESME estarà enquadrada dins del Sector de la Generalitat de la Federació de Serveis a la Ciutadania i la seva conformació atén a la necessitat d'engegar un projecte que posi fi a la discriminació que pateix el col·lectiu des de fa 20 anys en relació amb la resta d'escales del mateix cos. Tindrà com a persona coordinadora la Sara Comellas Tena, facultativa de l'àmbit de química de la Direcció General de la Policia, a més d'un equip de coordinació.

La Direcció General de la Policia de la Generalitat ha mantingut relegats a la cua de les seves prioritats el personal de l'escala de suport i cap direcció ha tingut en compte les seves demandes, que pertoquen respecte de la resta dels membres del cos de Mossos d'Esquadra. Aquesta situació s'ha produït pel reduït nombre de personal entre l'escala de suport i amb la resta d'escales del cos, i per les promeses buides d'acció de les associacions sindicals existents fins al moment.

És per això que es convida a tot el personal de l'Escala de Suport del cos de Mossos d'Esquadra que també vulgui lluitar pels seus drets laborals a afegir-se en aquest nou projecte de l'AESME.

14/01/2020