Un cop tancat el període de concentració electoral

FSC-CCOO primer sindicat en el seu sector

Foto
La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO ha guanyat les eleccions sindicals al 2019 i es consolida com a primer sindicat en el seu àmbit d'actuació. Al tancament de 2019, compta amb 19.610 delegats i delegades, el 32,36 per cent de la representació.

CCOO ha obtingut la majoria en empreses com Adif, Iberia, Correus, AENA, així com en el conjunt de les administracions autonòmiques.
Per territoris cal destacar els bons resultats de Navarra, Catalunya, Madrid, Castella-la Manxa i Ceuta (on un any més CCOO continua sent el sindicat majoritari i on a més augmenta el seu avantatge respecte a 2015) i els del País Valencià, Cantàbria, La Rioja, Andalusia, Euskadi i Castella i Lleó, on es milloren els resultats obtinguts anteriorment.

Per primera vegada en finalitzar un període de concentració d'eleccions sindicals, FSC-CCOO és el sindicat més votat pel que agraeix la confiança que les treballadores i treballadors han dipositat en la nostra organització. Continuarem treballant com fins ara en els pròxims anys per a aconseguir millores en les seves condicions de treball.
A més, gràcies als resultats obtinguts, CCOO es consolida com el sindicat majoritari en el conjunt de les administracions públiques.

Informació extreta del darrer Tribuna Digital

13/01/2020