CCOO iniciarà una roda d'assemblees per decidir les mobilitzacions per dur a terme davant el bloqueig patronal

Sense avenç en la negociació del Conveni provincial del sector del transport de mercaderies

Foto

La representació sindical va manifestar insatisfacció un cop acabada la reunió de negociació amb la patronal i va encoratjar les persones treballadores concentrades a les portes per continuar amb les mobilitzacions.

Des del 2007, prop de 25.000 persones treballadores es troben sense conveni i amb una pèrdua constant de poder adquisitiu, perquè no (...) actualitzats els salaris a l'IPC anual.

Les condicions laborals i salarials del sector s'han precaritzat d'una forma alarmant, per això és més necessari que mai l'assoliment d'un conveni col·lectiu que reparteixi els beneficis obtinguts per les empreses de transport.

Davant aquesta situació, les persones membres de la mesa negociadora dels sindicats amb representació iniciaran una roda d'assemblees informatives per les diferents empreses del sector, per denunciar les irregularitats i acordar les properes accions de mobilització per la lluita i la defensa d'un conveni digne.

Per a més informació: https://fsc-baixllobregat.ccoo.cat/200-delegades-i-delegats-de-ccoo-i-ugt-es-concentren-davant-la-patronal-uno-i-transcali/

05/06/2019