CCOO de Lleida denuncia que l’Ajuntament de la Seu d’Urgell incompleix els acords signats amb els representants sindicals

Valoració de llocs de treball

El passat dia 29 d’abril, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell va publicar al Butlletí Oficial de la Província que faria l’exposició pública de la valoració de llocs de treball (VLT) perquè tots els treballadors i treballadores de l’Ajuntament hi poguessin fer les al•legacions adients.

Des de CCOO, la nostra sorpresa va ser majúscula en comprovar que la VLT publicada no es corresponia amb la que s’havia signat amb els representants sindicals. És per aquest motiu que els representants hem presentat, amb escrits adreçats tant a l’alcalde com al secretari municipal, una al·legació a aquest document per esbrinar si ha estat un error o si realment l’Ajuntament té la intenció de publicar aquesta VLT com a definitiva. A dia d’avui no hem rebut cap resposta, tot i que l’Ajuntament ha retirat de la pàgina web la VLT publicada.

Així mateix, l’Ajuntament, de manera reiterada i incomplint les seves obligacions, acorda augments de complements salarials i les bases de diferents convocatòries públiques per cobrir diferents places, que no han estat ni informats ni negociats amb la representació sindical. A partir d’ara els representants sindicals denunciarem tots aquests incompliments.

Per últim, si l’Ajuntament no revoca la VLT publicada i la rectifica, publicant la correcta signada amb els representants dels treballadors i treballadores, CCOO denunciarà aquest fet, tant a la Inspecció de Treball com a través de la via contenciosa administrativa.

Barcelona, 24 de maig de 2019