Signat el Conveni 2019-2020: CONVENI COL·LECTIU ESTATAL D'ARTS GRÀFIQUES MANIPULATS DE PAPER, MANIPULATS DE CARTRÓ, EDITORIALS I INDUSTRIES AUXILIARS

Foto Després del procés d'assemblees de treballadors i treballadores que hem realitzat per a explicar el contingut del preacord aconseguit el 3 d'abril i escoltar les valoracions, aquest s'ha aprovat per una amplíssima majoria, per tant, el dia 6 de maig es va reunir l'Executiva del sector, juntament amb els coordinadors territorials i els membres de la Comissió Negociadora per a aprovar la signatura definitiva d'aquest conveni.

Des de Comissions Obreres volem agrair la implicació de tots els treballadors i treballadores en aquest procés de negociació i la participació dels delegats i delegades en les assemblees convocades durant tota la negociació, així com les propostes que heu realitzat i el fet de portar el debat als centres de treball. Sense la vostra labor aquest conveni no hauria estat possible.

Una vegada signat el conveni, el dia 7 de maig, les taules salarials i els endarreriments generats des de l'1 de gener, són perfectament aplicables, però les empreses poden retardar la seva aplicació fins als 3 mesos següents a la seva publicació en el Butlletí  Oficial de l'Estat, alguna cosa que no tindria gaire sentit, ja que aquestes taules salarials no variarien.
10/05/2019