IV Trobada Sindical: divendres, 17 de maig

Foto

La Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya celebra, el proper divendres 17 de maig, la IV Trobada Sindical.

Lobjectiu d’aquest acte és el reconeixement a les seccions sindicals, a l’afiliació i a l’actiu sindical. Estructures i elements que fan possible l’acció sindical de CCOO, i sense els quals no serien les CCOO.

Tots els dies de l’any compartim feina, feina i més feina. Per això és bo que ens donem un espai i un temps per trobar-nos, lluny de les presses i neguits daquesta activitat, per valorar el nostre treball sindical i fer-ne el reconeixement que mereix.

En un ambient distès i festiu la sala d’actes de CCOO de Catalunya acollirà les afiliades i els afiliats de les seccions sindicals de la nostra federació, i atorgarà el merescut reconeixement a la llarga trajectòria, als 25 anys d’afiliació, i acomiadarà les companyes i companys que han deixat l’activitat sindical.

Lloc de realització:  Via Laietana, 16, de Barcelona

Hora: de 10 a 14 hores