Sindicat sociopolític. Agenda social i proximitat

Propostes de CCOO davant les eleccions municipals del 26 de maig

Foto CCOO vol aportar el seu punt de vista i un seguit de propostes per a la millora dels drets socials i laborals i el benestar de la ciutadania com a contribució al debat públic i polític entorn dels comicis municipals del pròxim 26 de maig.

CCOO, com a sindicat sociopolític independent, però no merament observador de la realitat, sinó com a actor en el necessari progrés de la classe treballadora; no neutral, ans al contrari, compromès en la defensa i la millora de les polítiques que erradiquin les desigualtats; en lluita contra la precarietat, des de la reflexió i l’acció sindical transformadora, i amb la legitimitat que atorga ser la primera organització sindical de Catalunya, planteja diverses propostes agrupades en els següents temes:

- Ciutats treballadores amb una economia al servei de les persones.
- Ciutats i pobles pensats per a la mobilitat de totes i tots, ciutats i pobles sostenibles.
- Ciutats i pobles per treballar amb ocupació de qualitat i protecció social.
- Ciutats i pobles amb la diversitat com a riquesa.
- Ciutadania amb drets en exercici permanent.
- Una fiscalitat redistributiva per afavorir la igualtat d’oportunitats.

Feu clic per veure les propostes de CCOO davant les eleccions municipals del 26 de maig de 2019.
A més també podeu veure les propostes de CCOO davant les eleccions al Parlament europeu, les propostes sindicals de CCOO de Catalunya per enfortir l'Europa social o els permisos retribuïts i no recuperables de les persones treballadores davant les eleccions municipals i europees del 26 de maig de 2019
15/05/2019