Impunitat i violació dels drets humans. L’estat d’excepció de 1969: acte reivindicatiu de la Prefectura de Policia de Via Laietana com a espai de memòria

Com a primera activitat de l’Ateneu Memòria Popular, del qual forma part la Fundació Cipriano García, entre altres entitats, el proper dimarts, 26 de març, a les 11 hores, tindrà lloc un acte reivindicatiu de la Prefectura de Policia de Via Laietana de Barcelona com un espai de memòria, a la cruïlla de Sant Pere Més Alt amb Via Laietana.

L’acte serà presentat per César Lorenzo i consistirà en la lectura de textos de testimonis de persones represaliades a càrrec de Mireia Clemente i Miguel Martínez Llanas. Col·locarem una senyalització i finalitzarà amb la lectura d’un manifest. També recollirem entrevistes filmades mentre duri l’acte de persones represaliades.

Amb aquest acte, “Impunitat i violació dels drets humans. L’estat d’excepció de 1969”, forma part de la línia de treball sobre impunitats que ha iniciat l’Ateneu Memòria Popular. Aquesta entitar es concep com un espai plural, cooperatiu, de diàleg i de coordinació conjunta de totes les entitats memorialístiques i del grup d’entiats culturals i socials interessades per la memòria que tenen presència a la ciutat de Barcelona.