CCOO revalida i millora els seus resultats com a primer sindicat del sector públic ferroviari

Obté el 30% de la representació en les eleccions sindicals celebrades el 6 de març en Adif, Adif Alta Velocitat i Grup Renfe, en les quals ha participat el 89% de la plantilla.

Amb gairebé un 30%, CCOO ha guanyat les eleccions celebrades el 6 de març en AdifAdif AV i Grup Renfe, seguida d’UGT amb gairebé un 26%; SEMAF amb un 15,7%, CGT amb un 12,2%; SCF un 7,5%; SF un 6,2% i altres sindicats amb un 2,6%. Amb aquests resultats, CCOO es confirma com el primer sindicat del sector públic ferroviari en unes eleccions en les quals, segons dades facilitades per l’empresa, ha participat el 89% de la plantilla.

“Després de valorar la massiva participació en les eleccions, des de CCOO volem transmetre el nostre agraïment a les companyes i companys que han dipositat la seva confiança en les nostres candidatures i el nostre compromís que l’esforç que hem fet fins ara, tant en les taules de negociació com en l’organització de mobilitzacions quan ha estat necessari, no només no canviarà, sinó que s’incrementarà amb l’objectiu principal d’aconseguir allò pel que anem lluitant des de fa anys i que ha estat l’eix de la nostra campanya electoral: la defensa contínua del caràcter públic del ferrocarril i de les inversions necessàries per a incrementar la fortalesa de les empreses públiques; aconseguir un ferrocarril més equilibrat territorialment i socialment; continuar amb la defensa de la creació d’ocupació en les empreses ferroviàries, mitjançant la sortida digna de persones amb edats altes que fan d’aquestes empreses les més envellides d’Europa, i la contractació de noves persones, en un país en què el sector públic ha de ser dinamitzador de la creació d’ocupació de qualitat i amb drets. En definitiva, continuarem amb el que és l’ideari de CCOO i que ha estat confirmat per la majoria de les treballadores i treballadors del sector”.