El resultat de les eleccions sindicals a la Generalitat situa a CCOO com a segona força sindical entre el personal d’administració i tècnic

Des de CCOO valorem de manera positiva l’increment de la participació

Des de CCOO agraïm a les treballadores i els treballadors, i a l’afiliació, el suport que a les eleccions sindicals a la Generalitat, celebrades ahir, han donat al sindicalisme independent i de classe que no té cap obediència a partits ni a governs ni a patronals.

Fem un reconeixement al gran esforç desenvolupat pels delegats i delegades de CCOO durant el darrer mandat sindical organitzant la reivindicació i aconseguint la reversió de bona part de les retallades que ha sofert el personal de la Generalitat per part dels governs de la Generalitat i de l’Estat. Té un gran mèrit el treball sindical realitzat front a un govern especialment bel·ligerant contra els seus treballadors i treballadores i contra els sindicats de classe. Les eleccions d’ahir han comportat un retrocés en la representació del sindicalisme de classe i un creixement d’altres formes de sindicalisme vinculades a projectes polítics de partit.

El sindicalisme de classe de CCOO posa en l’eix central de la seva tasca les condicions de treball de les persones que representa i en la millora dels serveis prestats a la ciutadania. En aquest sentit, mantindrem la nostra habitual doble via negociació-mobilització per continuar avançant en la recuperació de drets perduts i en la conquesta de noves millores, tal com hem aconseguit amb els acords signats els darrers anys. Així mateix, avaluarem la tasca feta per impulsar un pla de treball per afrontar els nous reptes.

Resultats darrers processos electorals

Cens