Descomptes preparació oposicions mossos d’esquadra

La Federació de Serveis a al Ciutadania de CCOO ha arribat a un acord amb el centre de formació ESPOL per a la realització de cursos de preparació d’oposicions a Mossos d’Esquadra així com d’altres cursos de formació policial.

Com ja sabeu,  va ésser publicada la convocatòria de 750 places per a Mossos d’Esquadra. La podeu consultar al següent enllaç: https://portaldogc.gencat.cat/utilsEADOP/PDF/7786/1720627.pdf

Si ja vàreu presentar la instància de participació us recordem que des del centre de formació ESPOL ens fan arribar aquesta formació amb descomptes per als afiliats i afiliades i els seus familiars:

PREPARACIÓ D’OPOSICIONS PER A MOSSOS D’ESQUADRA

Aquest any 2019 ja han publicat 750 noves places per al cos de Mossos d’Esquadra.

Prepara’t amb les màximes garanties amb ESPOL, acadèmia amb formació reconeguda per l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya i amb docents en una àmplia experiència en formació policial. Som experts amb formació policial.

Ja pots fer la teva inscripció al Curs de preparació de l’oposició per a l’accés a la categoria de Mossos d’Esquadra.

• Curs Presencial amb suport de plataforma online oberta fins a data d’examen amb inici el 21 de gener fins al 4 d’abril. Apunta’t últimes places! (Dilluns i Dijous de 16:00 a 20:00 al centre ESPOL, Barcelona ciutat).

• Curs Online amb data d’inici 28 de gener i obert fins a data d’examen.

Inscripcions obertes. Inclou simulacre d’examen teòric gratuït i planificació per a la preparació de les proves físiques.

El descompte d’afiliat s’aplica fins a primer grau parentiu.

Pots consultar tota la informació AQUÍ

Per a afiliar-vos a CCOO i gaudir dels nostres descomptes cliqueu AQUÍ

Contacte e informació: ESPOL CENTRE DE FORMACIÓ

C/Sant Pere Més Alt, 61-63 baixos, 08003 Barcelona Tel. 934815581