La plantilla d’Arvato Services Iberia inicia el proper dimarts una vaga indefinida

CCOO rebutja l’ERO

L’empresa Arvato Bertelsmann ha presentat un expedient de regulació d’ocupació (ERO) d’extinció que afecta la totalitat de la plantilla d’Arvato Services Iberia que presta els seus serveis al centre de treball de Barcelona. Les causes esgrimides per l’empresa són econòmiques i productives.

CCOO entén que hi ha desproporció entre les causes consignades per l’empresa i els acomiadaments proposats. La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) del sindicat considera que aquesta dràstica decisió de l’empresa només respon a polítiques estratègiques del grup, que es despreocupa totalment del futur dels seus treballadors i treballadores.

La mesura afecta a 22 treballadors i treballadores amb una mitjana d’edat de més de 50 anys, i 25 anys d’antiguitat, el que suposa una dificultat afegida per poder incorporar-se al mercat laboral.

CCOO vol reiterar el seu contundent rebuig a l’ERO i, des de la mesa de negociació, tractarà d’evitar la liquidació de l’empresa i de reduir al mínim el nombre de treballadors i treballadores afectats.

La plantilla té previstes diverses mobilitzacions en defensa dels llocs de treball, començant per una vaga indefinida a partir del dimarts 22 de gener.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de gener de 2019