Nova majoria de CCOO al Comitè d’Empresa de TV3

Amb la participació del 63% de la plantilla

CCOO hem tornat a guanyar les eleccions sindicals a TV3. Hem obtingut un bon resultat després d’anys de molta feina i enmig d’un clima d’alta tensió política i amenaces constants contra els mitjans de comunicació públics de Catalunya. En el període que s’acaba hem aconseguit recuperar el conveni que ens havien suspès i també l’equiparació de tots els treballadors de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. Ara, en la nova etapa, ens preparem per negociar un nou conveni amb l’objectiu de recuperar els drets que ens van arrabassar i incloure un pla per a la renovació de la plantilla amb jubilacions parcials i contractes de relleu que garanteixin el futur de la principal indústria audiovisual de Catalunya.