Vaga a Correos contra la precarització de les condicions laborals i pel finançament del servei postal públic

Demà divendres, 30 de novembre

CCOO -sindicat majoritari a Correos-, juntament amb UGT, CSIF i Sindicat Lliure han convocat vaga de treballadors i treballadores de Correos per a demà divendres, 30 de novembre, a tot l’Estat. Reclamen al Govern central i a la Direcció de l’empresa pública que garanteixin el finançament del servei postal públic, la seva qualitat i un nou acord laboral que incorpori millores en salari, ocupació i drets.

Fa anys que Govern central i empresa apliquen indiscriminadament polítiques d’invisibilitat, atac, retallada econòmica i precarització de les condicions laborals.

Avui dijous hi ha una reunió de mediació i s’està a l’espera dels continguts de la proposta de l’empresa per arribar a un acord, perquè està en mans del Govern i l’empresa desactivar el conflicte, que a més de la vaga de demà té continuïtat en les vagues previstes per als dies 21 i 26 de desembre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de novembre de 2018