Conveni entre CCOO i la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED)

Foto

Des de la Federació de Serveis a la Ciutadania, formant part del Conveni que CCOO manté amb la Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED), us traslladem informació relativa als següents programes modulars que imparteix la universitat i sobre els quals s'aplicarà una bonificació del 20% de la matrícula a les persones afiliades de Comissions Obreres que es matriculin en qualsevol dels mòduls d'aquests Programes Modulars. El termini de matriculació acaba el
pròxim dia 01 de desembre.

Aquests Programes s'han dissenyat atenent a la metodologia de l'ensenyament a distància que caracteritza a la UNED. Per a això es comptarà amb un entorn d'aprenentatge en línia des del qual es vertebraran les diferents titulacions proposades i el/l'estudiant podrà trobar suport per part dels diferents equips docents.

Pots trobar tota la informació referent a aquests programes en aquests links, i el desenvolupament d'aquests, títols i mòduls que els componen, en l'arxiu adjunt.

27/11/2018