Ajuntament de Barcelona: ACLARIMENT SOBRE ELS INTERESSOS DE L’1%

CCOO des del primer dia que vam fer la demanda de l’1% el 2012, demanda per la qual es van pagar els endarreriments al 2016 després de 4 anys de lluita del nostre sindicat, VAM DEMANAR EL PAGAMENT PER TOTA LA PLANTILLA EN COMPTES DE PÈLS NOSTRES AFILIATS I AFILIADES i ho podríem haver fet.

Ara s’està dirimint als Tribunals si ens han de pagar els interessos derivats d’aquella primera demanda de 2012 que els afiliats i afiliades de CCOO vam pagar i interposar.

CCOO vam fer l’incident d’execució demanant el pagament dels interessos de l’1% A TOTHOM, que el jutjat va desestimar, mentre nosaltres treballàvem amb els nostres serveis jurídics per demanar ELS INTERESSOS DE L’1% PER TOTA LA PLANTILLA, 15 persones van decidir fer un recurs per cobrar els interessos sense comptar amb ningú més.

L’Ajuntament ha fet un escrit demanant aclariment de com ha de pagar i ELS AFILIATS I AFILIADES DE CCOO HEM TORNAT A DEMANAR QUE ES PAGUI ELS INTERESSOS A TOTHOM! INTERPOSANT AL·LEGACIONS CONTRA L’ESCRIT DE L’AJUNTAMENT.

Que no us enganyin amb notícies a la premsa intentant manipular la veritat, l’únic sindicat que ha lluitat sempre perquè es pagui a tothom és COMISSIONS OBRERES!