El Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO signa acord de col·laboració amb el sindicat brasiler SINA

L’acord s’havia anat negociant durant els últims mesos

Aprofitant el marc brindat pel quarantè quart congrés de la ITF a Singapur, els secretaris generals d’ambdues organitzacions van signar aquest acord de col·laboració, en la línia del ja existent amb la federació argentina FAPA.

Hem mantingut des de fa anys una especial i estreta col·laboració amb el sindicat SINA, perquè han usat el nostre conveni del Sector de l’Assistència en Terra en Aeroports com a model per negociar un acord similar en l’àmbit del territori brasiler. El Sector Aeri i Serveis Turístics de CCOO els va assessorar en diferents fases del procés, per la qual cosa ens alegrem d’aquest nou avanç.

Encara que la solidaritat sindical va molt més enllà de la simple signatura d’un acord de col·laboració, hem comprovat que aquesta línia d’actuació ha donat els seus fruits en el passat, i esperem que segueixi donant bons resultats en el futur.