FSC-CCOO continua realizant cursos de formacion en colaboració amb l'empresa NETPARTNER

Nova data de cursos en línia d'anglès

CURS ONLINE D'INGLÉS (110 hores | 4 mesos | 4 ECTS):

Curs online d'anglès (Nivells A1-A2-B1-B2-C1)

Curs d'anglès 100% online amb tots els nivells d'aprenentatge disponibles conformi el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCER), des del nivell principiant (A1) fins a l'expert (C1). Durant els 4 mesos de formació tindràs accés il·limitat a un exclusiu entorn d'aprenentatge elearning dissenyat i optimitzat perquè puguis aprendre anglès de forma ràpida, amena i senzilla, amb total flexibilitat i interactivitat: al teu ritme, quan vulguis i on vulguis.

CURS ONLINE DE PREPARACIÓ EXAMEN CAMBRIDGE ENGLISH FIRST (70 hores | 3 mesos | 2 ECTS):

Curs online de preparació examen Cambridge English First (FCE)

Curs de preparació 100% online eminentment pràctic i intensiu, amb continguts totalment renovats i alineats amb les noves especificacions dels exàmens de Cambridge English i sobre un entorn d'aprenentatge e-learning plenament optimitzat perquè puguis preparar el teu examen amb total flexibilitat i interactivitat.

CURS ONLINE DE PREPARACIÓ EXAMEN CAMBRIDGE ENGLISH ADVANCED (70 hores | 3 mesos | 2 ECTS):

Curs online de preparació examen Cambridge English Advanced (CAU)

COACHING
 ONLINE PER Al DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL I PERSONAL (50 hores | 3 mesos | 2 ECTS):

Coaching online per al desenvolupament professional i personal

Programa de coaching 100% online centrat en l'aprenentatge d'habilitats i el desenvolupament de fortaleses per al teu desenvolupament professional i personal, així com per augmentar el teu benestar físic i mental.

Tots els cursos estan certificats per la Universitat Sant Jordi.

La data d'inici prevista per a aquests cursos és el 9 d'octubre de 2018.

Per tenir dret als descomptes en NETPARTER, les afiliades i afiliats o els seus familiars hauran d'acreditar la seva condició a través d'un certificat expedit per la FSC-CCOO, que serà el document que permeti fer efectiu el descompte, per mantenir aquest dret quan NETPARTNER ho estimi oportú, podrà sol·licitar a les persones beneficiàries que acreditin el manteniment de la condició d'afiliat/al fet que dóna dret als descomptes.

Per a més informació: http://formacion.netpartner.es/fsc-ccoo-cat/info
Inscripcions: http://formacion.netpartner.es/fsc-ccoo-cat/insc
Plataforma e-learning: http://formacion.netpartner.es/fsc-ccoo-cat