Servei al grup industrial francès Air Liquide

CCOO ha assolit un preacord i suspèn la vaga indefinida a les empreses ESK i Transportes Vía Augusta

El preacord assolit entre CCOO i la representació de la multinacional francesa Air Liquide suposa que la prestació del transport d’oxigen, nitrogen i argó es continuarà realitzant-se per part de les empreses ESK, de Martorell, i Transportes Vía Augusta, de Sant Adrià del Besòs, i es mantindran els 27 llocs de treball i les condicions laborals que estaven en perill.

Després de 4 dies de vaga indefinida i una àrdua negociació, l’empresa Air Liquide ha decidit rescindir la concessió del transport de gasos amb la nova empresa HAM, guanyadora de la licitació i responsable de la vaga indefinida dels dies 16, 17, 18 i 19 de juliol, per la seva negativa a la subrogació de les plantilles de les dues empreses que venien prestant el servei de transport.

Fins la signatura definitiva d’aquest preacord la representació sindical de CCOO a les dues empreses ha decidit suspendre la vaga indefinida, per centrar-se en el desenvolupament d’aquest preacord que ha de posar fi a les pretensions de la multinacional i la concessionària HAM de precaritzar les condicions de treball de les 27 persones que conformen les plantilles d’ESK i Transportes Vía Augusta.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de juliol de 2018