Després d'una llarga jornada, la mediació culmina amb un ajornament fins a divendres que ve dia 20 de juliol, fruit de l'acostament entre ambdues parts

Ajornada la reunió de mediació davant un possible acord en el Conveni Sectorial de Handling

El passat dimecres 18 de juliol, va tenir lloc l'acte de mediació, previ a la convocatòria de vaga, a la seu de SIMA entre ASEATA, patronal del Sector de Handling, les empreses associades i la part social, composta per CCOO, UGT i USO.

Després d'una llarga jornada, la mediació va culminar amb un ajornament  fins al divendres dia 20, fruit de l'acostament entre ambdues parts, plasmat en un document, que recull el compromís d'inclusió en el conveni sectorial de totes les variables plantejades per la part social, tant de meritació mensual com diària, així com l'acord d'establir garanties per al manteniment dels drets econòmics dels treballadors i treballadores subrogats.

Les parts ens emplacem a reunir-nos durant el dia amb l’objectiu d'avançar definitivament en aquests acords, de cara a poder materialitzar-los al SIMA convocat per divendres que ve.

Des de la part social, valorem positivament aquests compromisos que englobaven algunes de les línies vermelles establertes des de la nostra part, i confiem en no haver de reprendre la convocatòria de vaga per preservar els drets dels treballadors i treballadors del sector.

20/07/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |