La Secció Sindical d'eDreams col·labora amb la Fundació Pau i Solidaritat

Foto

Com molts de vosaltres sabreu, en la darrera diada de Sant Jordi, la secció sindical d’eDreams va organitzar una jornada solidària amb la recaptació recollida de la venda de les roses més galetes casolanes fetes per algunes companyes i Companys.

Ja en el seu moment us vam informar que l’import recollit durant la jornada festiva es destinaria a projectes socials.

El 23 d’abril vam arribar a vendre un total de 50 roses i 10 paquets de galetes, fet que ens va proporcionar recollir 160 euros. Després de restar els costos de despeses, els beneficis néts que vam obtenir van ser 100 euros.

Amb orgull us informem que la setmana passada vam fer entrega d’aquest import a la Fundació Pau i Solidaritat.

Aquesta fundació és una iniciativa de CCOO de Catalunya que, constituïda com una ONG, pretén sensibilitzar a les persones treballadores del nostre país i fomentar la cooperació internacional. En resum, la Fundació treballa pel desenvolupament i cooperació internacional amb països on les condicions de treball o la situació sociopolítica representen un risc per a la defensa dels drets laborals, així com un impediment pel treball digne amb equitat de gènere.

Els projectes de la Fundació ajuden a millorar les condicions en àmbits com l’educació en zones de difícil accés, combatre la bretxa salarial entre dones i homes en el mon laboral, la persecució sindical contra les defensores i els defensors dels drets laborals en zones vulnerables, etcètera.

Voldríem agrair, una vegada més, la participació i aportació de les treballadores i treballadors de l’empresa Vacaciones eDreams.

17/07/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |