CCOO acusa la patronal de logística UNO de voler liquidar el correu públic espanyol

Foto

CCOO, sindicat majoritari a Correos, ha denunciat l’interés de la patronal de logística UNO per fer precari el mercat de la distribució mitjançant la desregularització de les condicions laborals i de voler posar fi al servei postal públic accessible en igualtat de condicions per a tota la ciutadania que presta l’empresa pública Correos.

El sindicat assenyala que l’empresa de paqueteria menteix i tergiversa la resolució de la Comissió Europea que va rebutjar, pràcticament en la seva totalitat, la demanda per una quantitat de 8.000 milions d’euros que exigia UNO, reduida als 167 milions. En la seva demanda, el lobby de missatgeria denunciava Correus per utilitzar il·legalment els règims de Seguretat Social, fet que la comissió ha rebutjat de ple.

En un moment en què el nou Govern s’està plantejant la reforma dels organismes reguladors, CCOO exigeix que es minimitzi el marge d’actuació dels lobbies privats que busquen rendibilitat del negoci debilitant el servei postal Ppblic que es presta a la ciutadania.

CCOO ha tornat a recordar que l’Executiu té a les seves mans desactivar el procés de mobilitzacions obertes si converteix en acció de govern les peticions de les organitzacions sindicals, entre les quals se situa l’entrada en vigor del Pla de prestació del servei postal universal (SPU).

Per saber-ne més podeu consultar la nota de premsa de l'FSC estatal.   veure arxiu
11/07/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |