Concentració demà dimecres, 4 de juliol, a les 12.00 hores, davant la Delegació del Govern a Catalunya (c/Mallorca, 278, Barcelona)

CCOO anuncia noves mobilitzacions a Correos

Demà dimecres, 4 de juliol, delegats i delegades de les organitzacions sindicals de la unitat d'acció de Correos, continuant amb el calendari de mobilització, es desplaçaran a Barcelona per realitzar una concentració a la Delegació del Govern a Catalunya, on es farà lliurament d'un document amb les propostes dels treballadors i treballadores perquè el nou Executiu i la direcció de Correos garanteixin el finançament del servei postal públic, la seva qualitat i l'obertura de la negociació d'un nou acord laboral que reculli una millora de les condicions laborals amb més salari, ocupació i drets.

Les organitzacions sindicals volen transmetre al Govern i a la direcció de Correos que la traducció d'aquestes polítiques a l’acció de govern i fets concrets resoldrien el conflicte obert a Correos. En cas contrari, les mobilitzacions compromeses públicament amb els treballadors i treballadores continuaran i s'intensificaran en els propers mesos.

Després de l'èxit de seguiment i participació de la mobilització del passat 7 de juny, els delegats i delegades de CCOO -sindicat majoritari-, UGT, CSIF i Sindicat Lliure, amb el 85% de la representació, es desplaçaran a Barcelona per realitzar una concentració de delegats i delegades de tota la zona.

Al llarg de la concentració, que tindrà lloc a les 12.00 hores davant la Delegació del Govern a Catalunya (c/Mallorca, 278, Barcelona), es farà la lectura i el posterior lliurament d'un manifest que recull les reivindicacions de les organitzacions sindicals i els treballadors i treballadores, que aposten per una reorientació de la política postal a Correos i del servei postal públic prestat a la ciutadania que estableixi solucions concretes per als treballadors i treballadores en forma de salari, ocupació i drets, materialitzant-les en una nova regulació laboral que fa anys que està congelada.

Les organitzacions sindicals han advertit que en tant no s'atenguin les reivindicacions per donar viabilitat a Correos i al servei postal públic que presta, continuaran i intensificaran les mobilitzacions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de juliol de 2018