Concentració demà dijous, 28 de juny, a les 11.30 hores, a rambla de Catalunya, 126, de Barcelona

CCOO de la Diputació de Barcelona torna a mobilitzar-se en defensa de les seves condicions laborals

Demà dijous, 28 de juny, a les 11.30 hores, el personal de la Diputació de Barcelona està convocat a concentrar-se davant la seu principal de la Diputació de Barcelona (Rambla de Catalunya, 126, de Barcelona), pels sindicats CCOO, CGT i UGT. Aquesta concentració s’emmarca dins d’un procés de mobilització sostinguda que s’està portant a terme des de fa ja 10 mesos.

La corporació persisteix en l’incompliment dels acords vigents, obligant el personal afectat a personar-se davant els tribunals per la restitució dels seus drets laborals.

Tot i que hi ha un procés negociador obert, CCOO denuncia la manca de voluntat real per donar una solució digna al problema.

Aquesta concentració s'emmarca dins d'un pla de mobilitzacions permanent i sostingut fins que el Govern de CiU i ERC de la diputació compleixi amb les seves obligacions reconegudes en l'Acord de condicions de treball del personal vigent.

27/06/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |