El Sector Ferroviari de CCOO i el Comitè d'Empresa de Metro de Barcelona convoquen una concentració contra les agressions a treballadors i els actes vandàlics contra instal·lacions i trens

Demà dijous, 28 de juny, el Sector Ferroviari de CCOO de Catalunya, amb el suport del Comitè d’Empresa de Metro, ha convocat una concentració a les 10 hores a la plaça de Sant Jaume de Barcelona per protestar contra les agressions que estan patint en els darrers mesos els treballadors i les treballadores de les empreses ferroviàries per part de grup violents de grafiters i viatgers sense bitllet.

CCOO exigeix que les direccions de Metro, Renfe, FGC, Adif i Tram, les conselleries d’Interior i Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, el Ministeri de Foment i l’Ajuntament de Barcelona aportin els recursos necessaris per posar fi a les agressions als seus treballadors i treballadores, amb el vandalisme contra les instal·lacions i els trens, i mantenir els centres de treball amb condicions idònies de seguretat.

En aquest sentit, el Comitè d'Empresa de Metro ha criticat l’actitud de la regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona i presidenta de TMB, Mercedes Vidal, que ha respost a una petició de reunió amb ella i l’alcaldessa, Ada Colau, amb un correu electrònic en què es derivava el tema a TMB i l’AMB, “com si la Sra. Vidal no fos la presidenta de TMB”, segons diu el comitè en un comunicat.

El sindicat també fa una crida als usuaris i usuàries dels serveis ferroviaris a donar suport als treballadors i les treballadores, ja que també pateixen les conseqüències de les agressions i el vandalisme.

27/06/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |