Signatura del document que dona inici a la negociació de la integració del personal de l'ORGT a la Diputació de Barcelona i del compliment dels acords de valoració

Integració del personal de l'ORGT a la Diputació de Barcelona

Foto

Darrerament han tingut lloc moltes assemblees de treballadors i treballadores de l'ORGT de la Diputació de Barcelona.

Tot i la urgència per passar a negociar l’aspecte que tots plegats considerem més prioritari, la VLLT (tal com ja vam manifestar a les darreres assemblees), CCOO volíem que el document de compromís que havia de donar pas a aquesta negociació recollís tots els aspectes que són importants i, com no, tots els compromisos que s’havien de complir.

Per tant, en aquest aspecte podem dir que, finalment, figura al literal del document el reconeixement quant als efectes que ha de tenir la valoració de llocs de treball i, en conseqüència, del compliment de l’Acord de febrer del 2015, que parla de l’exercici 2017 com a data en què aquesta VLLT ha de tenir efectes sobre la plantilla de l’ORGT. Aquest punt i el seu reconeixement era vital per tal d’assentar les bases d’un compromís sòlid i de la pau social que ha d’emparar aquest procés de negociació.

Recollides totes les consideracions i propostes que finalment són el cos d’un document de compromís polític i institucional que ha de donar pas a la negociació de la VLLT, us informem que el passat dilluns 25 de juny es va signar l'esmentat document amb la presidenta de la Diputació, la Sra. Mercè Conesa i Pagès, i el diputat d'Hisenda, Recursos Humans, Processos i Societat de la Informació, el Sr. Joan Carles Garcia Cañizares. Per tant, doncs, ja és un compromís efectiu.

Fet aquest pas important i històric a la vegada, es crearan les comissions que, de manera immediata, començaran a negociar la VLLT. Del desenvolupament d’aquesta negociació també us n'anirem informant quan obtinguem dades concretes i efectives.

26/06/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |