BLOQUEIG NEGOCIACIÓ CONVENI AJUNTAMENT DE BARCELONA

Foto PERQUÈ NO PODEM SIGNAR UN PREACORD INSUFICIENT

El passat dilluns 18 de juny, CCOO i SAPOL van tenir una sessió maratoniana de 19 hores en la Mesa General per intentar arribar a un acord amb el consistori i aprovar un conveni que beneficies a les dues parts. Malauradament,  vam decidir no signar el que ens oferien perquè a parer nostre és INSUFICIENT.

Entre d’altres coses, per a la Conciliació familiar oferien un 5%, quan s’ha perdut un 13% dels 6 als 12 anys i un 33% el primer any de reducció, o la petició de la jornada de 35 h, que  no s’ha arribat ni als 6 mesos de reducció horària a 35h.

Altres elements que ens han obligat a no acceptar signar el conveni han estat la negativa al  canvi d’ubicació del Centre de Gestió d’Emergències o no revisar les condicions dels tècnics de SPEIS.

En quan a la Guàrdia Urbana, no s’ha arribat a un acord en relació amb el complement de perillositat, i es neguen a parlar sobre l’augment de les prolongacions de jornada.

Totes aquestes reclamacions no ateses són només una part de moltes altres reivindicacions que no han estat ateses per part de l’Ajuntament de Barcelona.

A banda de tot això, us recomanem que us llegiu atentament el preacord que ens van entregar  i que us adjuntem, en el punt 11.2 on posa “INTRODUIR A TOTA L’ORGANITZACIÓ MODELS DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL EN EL LLOC DE TREBALL I CULTURA DE L’AVALUACIÓ DE L’ACOMPLIMENT...” O sigui que ens volen avaluar...

I sobre la nova Relació de Llocs de Treball, no ens creiem res de res, fins ara ha sigut una rentada de cara, no és una RLLT participativa que assenti les bases per fer una RLLT real, tal com hem demanat des d’un principi. A més ja s’estan incomplint els terminis.

Us adjuntem el preacord que ens han entregat i un llistat detallat de les propostes que troben insuficient.

veure arxiu
22/06/2018