13 de juny, de 9.30 a 14 hores

TALLER

La Secretaria de la Dona en col·laboració amb la FSC engeguem la realització de tallers formatius en l'àmbit de la dona que us poden ser molt útils en la vostra tasca sindical.

Per començar, us oferim dos tallers. Inscriviu-vos a tots aquells que siguin del vostre interès. La confirmació de les places (20 per a cadascun) es farà per ordre d'inscripció. Aquelles persones finalment admeses, rebran la notificació com a màxim una setmana abans de la data del taller.

TALLER: PROTOCOLS PER A LA PREVENCIÓ I L’ABORDATGE DE L’ASSETJAMENT SEXUAL I PER RAÓ DE SEXE

13 de juny, de 9.30 a 14 hores

Des de l’aprovació de la Llei 2/2007 d’igualtat, totes les empreses, siguin de la dimensió que siguin, i tant del sector públic com del privat, han de disposar d’un protocol per a la prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe. Però malauradament, encara són moltes les empreses que no disposen del protocol esmentat.

A 2017 es va acordar al Consell de Relacions Laborals de Catalunya una guia d’elaboració del protocol per a la prevenció i l’abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe, amb l’objectiu d’orientar les empreses sobre el contingut que han de tenir aquest protocols.

OBJECTIUS:

ü  Conèixer els conceptes i legislació bàsica de l’assetjament sexual i per raó de sexe.

ü  Conèixer i analitzar la proposta de protocol tipus elaborada, amb la participació d’agents sindicals i empresarials, en el Consell de Relacions Laborals.

ü  Intercanviar experiències.

INSCRIPCIONS