Demà dimecres, 30 de maig, a les 11.00 hores, roda de premsa a la rambla del Raval, 29-35, de Barcelona

CCOO anuncia una vaga general de dues hores el dia 7 de juny contra el desmantellament de correu públic que el Govern vol deixar en mans de grups privats

CCOO, sindicat majoritari a Correos, juntament amb els sindicats de la unitat d'acció, UGT i CSI-F, donarà a conèixer el calendari de mobilitzacions que es perllongarà durant tot el 2018 amb tres vagues generals fins a la fi d'any: la primera cita serà el 7 de juny amb aturades de dues hores a totes les províncies de l’Estat.

La mobilització anunciada es produeix després de la brutal retallada en les partides pressupostàries destinades al servei postal públic dos anys consecutius, de 180 milions d'euros, a més del dèficit històric de l'empresa i sense un pla de modernització, que ha tingut com a conseqüència la supressió de 15.000 llocs de treball en l'última dècada, la precarietat de les condicions laborals amb un conveni col·lectiu i un acord funcionarial congelats des de fa quatre anys i la implantació d'un model low cost d'ocupació amb el 35% d'eventualitat i un 22% de temps parcial.

Retallades que es tradueixen a la província de Barcelona i es reflecteixen en la pèrdua d’aproximadament 2.000 llocs de treball en l'última dècada i amb un constant deteriorament del servei públic postal prestat a la ciutadania a la província.

Per això, demà dimecres, 30 de maig, a les 11.00 hores, es farà una roda de premsa a la seu d’UGT a Barcelona (rambla del Raval, 29-35, 6a planta) amb Alberto J. Pérez, secretari provincial de CCOO de Correos a Barcelona, Rubén Valdés, secretari d’UGT Catalunya de Correos, i Rafa Segovia, president de CSI-F Catalunya-Correos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 de maig de 2018