Nova oferta de formativa d’anglès amb Wellington learning

Ens complau comunicar-vos que per al present curs acadèmic 2022/23, FSC-CCOO ha renovat l’acord subscrit amb Wellington Learning International per a l’estudi anglès en línia a tots els nivells, des de Principiant fins Avançat.

Gràcies a aquest conveni, l’afiliació podrà gaudir d’unes condicions especials a l’hora de matricular-se en els cursos. A més, es posarà en marxa un nou pla de beques gratuïtes per a fills/as que actualment es trobin cursant Primària i ESO.

1. En relació als cursos per a adults, el descompte és del 70% sobre el preu normal de mercat (149€ per a no afiliats). Per tan sols 49€ a l’any, qualsevol afiliat/a o familiar de primer grau podrà estudiar sense límit el nivell d’anglès que triï.
  2. El temps d’accés serà d’un any complet a la plataforma d’estudi, temps que començarà a comptar des del moment en què se sol·licitin les claus i es rebin.
  3. A més de l’accés al contingut en línia sense límit d’horaris, durant l’any es duran a terme diverses trobades de masterclass a través de Zoom. L’objectiu d’aquestes trobades és assessorar de forma personalitzada a totes les persones que tinguin pensat presentar-se als exàmens oficials. Es donaran consells amb els quals millorar les possibilitats d’assegurar-se l’aprovat i es repassaran els continguts que solen preguntar-se amb més freqüència.
  4. Com a novetat durant aquest any, la plataforma comptarà amb nous exercicis interactius, en els quals els estudiants podran practicar amb professors virtuals les àrees clau del Listening i Speaking.

Com esmentàvem, aquest avantatge és exclusiu per als afiliats/as que es trobin al corrent de pagament amb les quotes, i a més és extensible a familiars de primer i segon grau. Per a beneficiar-te d’ella és necessari que enviïs el teu certificat d’afiliació al següent correu electrònic de Wellington: [email protected].

Si no tens el teu certificat d’afiliació, o no el tens actualitzat, pots aconseguir-lo aquí: https://ssl.ccoo.es/afiliacion

Per a provar de manera gratuïta la plataforma d’estudi, visita el següent enllaç: https://www.wellington-academy.com

Esperem que aquesta oferta formativa sigui de gran utilitat per als qui vulguin aprendre anglès enguany, o millorar el seu nivell.

Descarrega PDF programa