Butlletí de notícies nº98

Estem segurs que aquí trobaràs informació del teu interès:Notícies més rellevants, formació agenda cultural , ofertes per l’afiliació  i el Butlletí d’ocupació de CCOO.

Notícies

Mobilització al ple de la DIBA! Denunciem l’incompliment dels acords a la Diputació de Barcelona, que quantifiquem en més de 30 milions d’euros impagats

1

Demà comença la vaga general de tres dies convocada
per CCOO i UGT contra el desmantellament del correu públic

2

CCOO convoca una concentració davant del parlament de Catalunya per al desbloqueig de la negociació del conveni d’acció social

3

CCOO i UGT convoquen vaga el 2 de juny davant l’impagament salarial del 2021 i el malestar generalitzat en les treballadores del servei d’atenció domiciliària

4

CCOO anuncia mobilitzacions si el Govern no paga el que deu a les plantilles dels ports de titularitat estatal

Agenda d’activitats

Bt 1
5

Aquí trobaràs tota l’agenda cultural com jornades, presentacions de llibres, etc., que la Fundació Cipriano García t’ofereix. No t’ho perdis!

Formació

Formacio
6
7

Ja pots consultar l’edició de juny de cursos en línia dirigits a treballadors/es en règim general o autònoms

8

Ja tenim preparada la pròxima edició de cursos juny i juliol al millor preu per l’afiliació

Fpp

Més de 20 anys d’experiència en la gestió i l’organització de formació a CCOO. Consulta els propers cursos o visita la seva web per consultar l’amplia oferta que ofereix.

Ofertes

Saba 1
Bucalia
Mirave
Polio
Opt
Flecha 1

Coneixeu els últims avantatges i descomptes per l’afiliació?

Ocupació

Ocupacio
10

Aquí pots veure el butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació. També pots consultar setmanalment les ofertes a la nostra web, a l’apartat serveis.

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.