Butlletí de notícies nº97

Edició nº 97

A l’edició d’avui trobaràsofertes de formacióamb preus exclusius per l’afiliació, també pots reservar un viatge a Nova York a un preu inigualable.

Notícies

CCOO convoca una vaga de 24 hores, 13 de maig, al sector de ‘contact center’ per exigir que la patronal desbloquegi la negociació del conveni sectorial

Llegeix la notícia

Concentració 7 de juny enfront del Ministeri de Transports. Jubilació anticipada dels conductors i conductores professionals

Llegeix la notícia

El sector de Mossos de CCOO denuncia que la seguretat viària, que ha tornat a taxes d’accidentalitat de principis dels anys 2000, està seriosament compromesa per la manca de personal i mitjans a Trànsit

Llegeix la notícia

CCOO I UGT consideren inassumible la proposta salarial de la patronal de premsa no diària

Llegeix la notícia

Article d’interès de la revista Perspectiva

Pobresa infantil, meritocràcia i justícia

Un de cada tres nens i nenes viu a Espanya sota el nivell de la pobresa. És el que constaten les darreres xifres d’Unicef, Save the Children i la Fundació Foessa. No hi ha cap altre col·lectiu… Llegir més

Més articles revista Perspectiva

Formació

Consulta els cursos

Ja tenim preparada la pròxima edició de cursos juny i juliol al millor preu per l’afiliació

Consulta els cursos

Consulta els propers cursos

Oferta

Ofertes de viatges, especial FSC CCOO estiu 2022

Destinacions i dates de sortida: places limitades!

Data de reserva: fins al 30 de maig del 2022 o fi de places. Sortida 3 d’agost 2022

Consulta oferta

Ocupació

Butlletí d’ocupació

Pots consultar aquí l’última actualització del butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació. També pots consultar setmanalment les ofertes a la nostra web, a l’apartat serveis.

Butlletí d’ocupació

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.