Butlletí de notícies nº96

Butllet de notcies

Edició nº 96

Notícies

Primer de Maig de 2022. “La solució: contenir preus, apujar salaris, posar fi a les desigualtats

Tot i el fum que dificulta veure el futur amb claredat i valentia, tothom ha de tenir present el que volem per a nosaltres i les futures generacions. Tenim motius per sortir al carrer plegats i fer una gran demostració de força. Aquest Primer de maig vine a reivindicar-te a:

Barcelona, 11.30 h, Pl. Urquinaona.
Tarragona, 12 h, Pl. Imperial Tarraco.
Girona, 12 h, Pl. de la Independència
Lleida, 12 h, Pl. del Treball

Terrassa, 11 h, Pl. de Lluís Companys

Tortosa, 12 h, Pl. del Carrilet
Igualada, 11.30 h, Psg. de Jacint Verdaguer / C. de Sant Magí

L’1 de maig de 1886, dos-cents mil treballadors de Chicago van iniciar una vaga per a demandar una jornada de 8 hores, no demanaven una altra cosa, només no treballar més de vuit hores. Quatre dies més tard … Llegir més

CCOO organitza accions reivindicatives en el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball

Llegeix la notícia

Delegats i delegades de CCOO i UGT es tanquen en l’Oficina Principal de Correus en el despatx de Gerència de Producció, a la província de Barcelona

Llegeix la notícia

Formació

Consulta els cursos

Consulta tota l’oferta formativa d’Anglès i ofimàtica al millor preu, només per l’afiliació.

Consulta els cursos

Ocupació

Butlletí d’ocupació

Pots consultar aquí l’última actualització del butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació. També pots consultar setmanalment les ofertes a la nostra web, a l’apartat serveis.

Butlletí d’ocupació

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.