Butlletí de notícies nº95

Butllet de notícies

Edició nº 95

Consulta la formació de la Fundació Paco Puerto. El centre de formació de Comissions Obreres, us ofereix la seva oferta formativa de formació subvencionada.

Llei 20/2021 Temporalitat a les Administracions públiques

Vídeo explicatiu sobre la llei de
temporalitat a les administracions públiques

CCOO denúncia la situació de la seguretat social, Ministeri d´inclusió, seguretat social i immigració

Llegeix la notícia

Salta per l’aire la taula negociadora del SEM Catalunya

Llegeix la notícia

Formació

Consulta els cursos

Consulta tota l’oferta formativa d’Anglès i ofimàtica al millor preu, només per l’afiliació.

Consulta els cursos

Ocupació

Butlletí d’ocupació

Pots consultar aquí l’última actualització del butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació. També pots consultar setmanalment les ofertes a la nostra web, a l’apartat serveis.

Butlletí d’ocupació

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.