Butlletí de notícies nº94

Butllet de notcies

Edició nº 94

Informació important per  a l’afiliació:

Aquest és el primer Butlletí que de manera oficial i definitiva, recollirà d’aquí endavant tota l’oferta de FORMACIÓ I SERVEIS de la nostra federació. Sapigueu també que tota la informació està disponible i actualitzada regularment a la nostra web.

Frenem els preus, evitem la pobresa

Manifestació 23M, #FrenemElsPreus #EvitemLaPobresa

L’embogida pujada dels preus que patim al nostre país accelera la pobresa i les desigualtats, per aquest motiu, el 23 de març, els sindicats majoritaris amb diverses entitats i plataformes vam sortir als carrers sota el lema frenem els preus, evitem la pobresa.

Notícia

CCOO valora positivament l’acord en el transport, però urgeix a resoldre els problemes estructurals del sector

Llegeix la notícia

Inspecció de treball sanciona al complex esportiu Dir aeròbic per negar al comitè l’ús de taulers informatius

Llegeix la notícia

CCOO es congratula de les noves mesures aprovades en el marc de l’Estatut de l’Artista

Formació

Consulta les últimes places de l’oferta de formació
per al mes d’abril.

Consulta els cursos

Consulta tota l’oferta formativa d’Anglès i ofimàtica al millor preu, només per l’afiliació.

Consulta els cursos

Plenari de Joves

L’àrea institucional de Joves de la nostra federació convoca un plenari de joves pel dia 20 d’abril a les 10 hores a la sala d’actes a via laietana de manera semipresencial. La convocatòria va destinada a joves delegats, delegades, afiliats i afiliades fins a l’edat de trenta-cinc anys.

Ocupació

Butlletí d’ocupació

Pots consultar aquí l’última actualització del butlletí amb ofertes d’ocupació pública, privada i estrangera, així com beques i formació. També pots consultar setmanalment les ofertes a la nostra web, a l’apartat serveis.

Butlletí d’ocupació

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.