Butlletí de notícies nº93

Butllet de notcies >

Edició nº 93

Benvolguts/es afiliats i afiliades, aquí tens un recull de les darreres notícies més importants. També t’oferim una via per col•laborar amb la campanya d’emergència per a la població refugiada d’Ucraïna.

Al final trobaràs ofertes i descomptes en formació i oci!

Guerra a Ucraïna

La crisi humanitària desencadenada arran de la invasió d’Ucraïna per part de Rússia ha ocasionat, quince dies després de l’inici del conflicte, que més de dos milions de persones ucraïneses hagin hagut de fugir cap als països veïns, principalment Polònia, però també Moldàvia, Romania, Hongria o Eslovàquia. La solidaritat entre pobles, ara més que mai, és vital per ajudar a una població obligada a fugir de la guerra.

Col•labora
8 de Març del 2022, Dia Internacional de la Dona Treballadora

8 de març Dia Internacional de la Dona

Un any més, vam celebrar el 8 de març, Dia Internacional de les Dones Treballadores, amb una jornada plena de reivindicació i celebració, en la qual va tindre lloc un dia ple d’activitats. La manifestació unitària a la tarda pels carrers de Barcelona va aplegar a més de 15.000 persones en un ambient festiu i reivindicatiu. Pots veure les imatges en aquest vídeo!

CCOO i UGT es concentren avui en una concentració davant la seu de l’AMB en defensa dels drets de les persones treballadores i usuàries del transport públic urbà

Les empreses de gestió privada que donen el servei de transport públic urbà en l’àmbit de l’AMB, estan sent abocades a licitacions en forma de “subhasta”, promogudes per l’Administració competent, en aquest cas l’AMB.

Llegeix la notícia

Formació

Consulta els cursos

Descomptes

Viatja a Selva negra

Aprofita aquesta oportunitat. Viatja a Selva negra 8 dies  amb dates de sortida 22 de juliol i 6 d’agost des de Barcelona per només 1.140 euros (preu especial afiliació), o consulta la resta de destins a la nostra pàgina web.

Informació Selva negra
Totes les sortides

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel•lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.