Butlletí de notícies nº92

Edició nº 92

La notícia esperada

8 de març Dia Internacional de la Dona

Aquest 8M tenim un pla contra les desigualtats. La reforma laboral, el salari mínim i els plans d’igualtat donaran un fort impuls per aturar la precarietat laboral que pateixen majoritàriament les dones. Llegeix el manifest i les activitats que es duran a terme.

Llegeix tota la informació

CCOO I UGT de Correus es mobilitzen per a denunciar l’abandonament i el desmantellament de l’empresa pública a Catalunya

CCOO i UGT es van mobilitzar a Barcelona amb una rodada postal de protesta  per a reclamar a la Direcció de Correus la fi del seu desballestament i denunciar l’abandonament de l’empresa pública postal a Catalunya.

Llegeix la notícia
Concentració de serveis socials

Ens concentrem davant la FEDAIA com a resposta a la proposta salarial del Conveni d’Acció Social amb infants, joves, famílies i persones en situació de risc

Mobilitzacions pel bloqueig del conveni del Lleure educatiu i sociocultural després de dos anys de congel.lació salarial.

Llegeix la notícia

Formació

Consulta els cursos

Descomptes

Circuits exclusius CCOO estiu 2022

Consulta les ofertes especials 2022 que B travel ofereix a l’afiliació de CCOO. Una llista de destins per somiar i gaudir.

Consulta tota la informació

T’informem que el teu correu electrònic forma part d’un fitxer, titularitat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, que té per finalitat mantenir-te informat de l’activitat de CCOO. Aquest fitxer serveix per poder enviar-te les publicacions, informacions impreses o electròniques del nostre sindicat que són d’interès per a tu o, en el cas que correspongui, per a la teva entitat.

D’acord amb el que expressa la Llei orgànica de protecció de dades, amb referència a aquest fitxer, tant si vols exercir els teus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, com si vols resoldre qualsevol tipus de dubte sobre el tema, ens pots enviar una comunicació, indicant-hi “PROTECCIÓ DE DADES”, al domicili de la CS de la CONC, situat a Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, o, també, aneu a no-mail.ccoo.cat o trucant-nos al telèfon 934 812 700.