Altres notícies

NOTA COMPLEMENTÀRIA SOBRE LA SENTÈNCIA DEL TJUE

CCOO seguirà defensant el servei públic, l'estabilitat de l'ocupació i molt especialment a tot el personal interí i temporal que, per causes alienes a la seva voluntat es troba en aquesta greu situació.

més informació »

La importància dels serveis de prevenció

Els serveis de prevenció ha de tenir un protagonisme clau en l'articulació d'aquestes mesures perquè són els que coneixen la peculiaritat de cada empresa concreta, atès que han avaluat els riscos generals de l'activitat. Per llei són els serveis de prevenció dels que estan obligats a dir, en una situació com aquesta, quines mesures preventives cal arbitrar.

més informació »

El sector de carretera reclama el reconeixement dels seus treballadors i treballadores com a col·lectiu de risc

CCOO demana mesures per atendre les necessitats específiques dels i les professionals del transport per carretera

Nova ordre de la Generalitat de Catalunya

Els serveis socials i els cossos de seguretat són imprescindibles per aturar aquesta pandèmia, però, alhora, són els serveis públics més castigats per les retallades i les polítiques d'austeritat.

AL·LEGACIONS CONTRA ERTO/ERO

La coordinació entre les diferents estructures és la millor arma per combatre aquesta crisi

més informació »

Informació actualitzada de l'acció sindical de CCOO

Novetats en les actuacions sindicals dels diferents sectors d'activitat, per les afectacions del coronavirus SARS-COV-2 en les condicions de treball a les empreses i administracions.

SOM CCOO

CCOO el sindicat de proximitat, reivindicatiu i compromès amb la defensa dels drets de tots els treballadors i treballadores.

MES ENLLA DEL COVID-19 HI HA ALTRA ACTIVITAT SINDICAL

La sentència de 18 de març no aporta diferències substancials respecte d'altres precedents d'idèntica matèria.

MES ENLLÀ DE LA COVID-19 HI HA ACTIVITAT SINDICAL

TRAMITACIÓ DE LA PRESTACIÓ PER DESOCUPACIÓ

"LES PERSONES TREBALLADORES AFECTADES PER EXPDIENTS DE SUSPENSIÓ O REDUCCIÓ DE JORNADA PER FORÇA MAJOR RELACIONADA AMB EL COVID-19 NO ÉS NECESSARI QUE GESTIONIN INDIVIDUALMENT LES SEVES ALTES AL SEPE, JA QUE DES DE L'ORGANISME ES RECONEIXEREN D'OFICI LES PRESTACIONS AMB LA INFORMACIÓ QUE OBTINGUIN DE LES EMPRESES”

Model de denúncia a la Inspecció de Treball

La FSC us traslladem el reconeixement de tota l'organització #AplausoIntervenciónSocial #AplaudimentSolidari.

VOTA CCOO!

VOTA LA CANDIDATURA SENSE INTERESSOS OCULTS!

VOTA CCOO

No acceptem les situacions que poden atemptar contra la dignitat de les persones treballadores. Ni assetjament, ni mobbing!

VOTA CCOO

CCOO exigeix les avaluacions de riscos del lloc de treball al domicili i la investigació dels accidents

VOTA CCOO

CCOO participa activament a les negociacions i assoleix increments

VOTA CCOO

La formació contínua és garantia d'estabilitat laboral i carrera professional

VOTA CCOO

CCOO està amb tu perquè puguis gaudir del teu dret a la conciliació laboral

VOTA CCOO

Lluitem per aconseguir que els contractes siguin indefinits

VOTA CCOO

Quadre de parentiu que dona drets als permisos retribuïts.