Formació contínua

Manual d'aplicació policial

Manual d'intervenció operativa policial en aplicació de la Llei orgànica 4/2015, de protecció de la seguretat ciutadana

més informació »

Curs de formació per a policies locals

CURS DE COMISSIÓ DE DELICTES PER FUNCIONARIS PÚBLICS

més informació »

Fundació Paco Puerto

Fundació Paco Puerto La Missió de la Fundació Paco Puerto és promoure actuacions que contribueixin a la igualtat d’oportunitats dels treballadors i treballadores, en general, mitjançant la qualificació professional, l’assessorament i l’orientació.

A la Fundació Paco Puerto creiem que les nostres actuacions han d’estar acompanyades sempre per una sèrie de comportaments i actituds personals irrenunciables. Es tracta que les nostres intervencions, projectes i maneres de fer siguin reconegudes.

Centre de Formació d'Adults Manuel Sacristán

Centre de Formació d'Adults Manuel Sacristán El CFA Manuel Sacristán és un centre públic de formació de persones adultes, creat el 1991 a partir d'un conveni de col·laboració entre el sindicat CCOO i la Generalitat de Catalunya. Treballem per garantir el dret de les persones a l'educació al llarg de la vida i per oferir una formació de qualitat.

Amb aquest últim objectiu, ens hem incorporat a la xarxa de centres del Projecte de Qualitat i Millora Contínua. Estem oberts en horari de matí, tarda i vespre per adaptar-nos a les necessitats i la disponibilitat horària de les persones. La informació i l'orientació de l'alumnat és una prioritat en el centre. Tots els estudiants compten amb un tutor que, des del principi, els acompanya, aconsella i orienta sobre tots els aspectes de la seva formació.

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |