Eleccions sindicals

CCOO és el primer sindicat de Catalunya en nombre de representants a les empreses, des que es van fer les primeres eleccions sindicals, l'any 1978.

Material i imatge de la campanya d'eleccions

Puny de CCOO de Catalunya
Amb tu tenim la força!

Megàfon

Feu clic per veure tots els materials i la imatge de la campanya d'eleccions sindicals (apartat 6) en diferents formats.
També podeu veure el manual d'identitat gràfica de CCOO de Catalunya per a la campanya d'eleccions sindicals

Notícies sobre les eleccions sindicals

CCOO GUANYA LES ELECCIONS SINDICALS A L'AJUNTAMENT DE GIRONA

CCOO ha obtingut majoria absoluta, amb 16 dels 24 delegats i delegades que s'han escollit, en les eleccions sindicals que es van celebrar a l'Ajuntament de Girona el passat 22 de març. El CSIF en va obtenir 5, i els altres 3 van ser per a UGT.

Després de les eleccions sindicals celebrades ahir en l'Administració de la Generalitat, en l'ensenyament públic i en l'ICS, es confirma la bipolarització sindical a Catalunya entre CCOO i els sindicats corporatius o de sector.

Després de les eleccions sindicals celebrades ahir, CCOO de Catalunya obté, en el conjunt dels sectors, 168 delegats i delegades, i es confirma com el primer sindicat en el conjunt de la funció pública de la Generalitat. Les eleccions sindicals també demostren una bipolarització entre el sindicalisme de classe i general, que representa CCOO, que incrementa vots i delegats en tots els sectors, i els sindicats de sector o corporatius en el conjunt de la funció pública de l'Administració de la Generalitat.

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |