Ja tenim a tocar el 8-M, Dia Internacional de les Dones

Informació de la campanya de dels actes organitzats per CCOO i l'FSC de Catalunya per al 8 de Març, Dia Internacional de les Dones.

La FSC organitza la jornada-taller BRETXA SALARIAL: DETECTAR-LA I ELIMINAR-LA

Jornada Taller organitzar per la FSC dins de la campanya d'actes del 8M, Dia Internacional de les Dones

més informació »

CCOO denuncia els acomiadaments per emmalaltir a Atento Teleservicios de Barcelona

En els 14 darrers mesos, l'empresa ha acomiadat 17 persones treballadores a través de l'article 52 d) de l'Estatut dels Treballadors.

més informació »

Desconvocada la vaga al servei de grua municipal de Barcelona, prevista per al 22 de febrer

Assemblea dels treballadors i treballadores de B:SM.

més informació »

CCOO reclama participar en la ronda de converses del Departament d'Interior sobre condicions laborals dels Mossos d'Esquadra

El Departament d'Interior sembla voler negociar algunes condicions de treball dels Mossos d'Esquadra. Recentment han convocat reunions bilaterals en diferents horaris i calendari amb tots els sindicats del Cos, tinguin o no representació a la taula del Consell de la Policia, per informar de les seves propostes i buscar a un acord abans de la tramitació dels pressupostos. No podem entendre perquè no compten amb CCOO i un altre sindicat.

més informació »

CCOO aconsegueix la implantació del currículum anònim en els processos de selecció de personal a la Generalitat de Catalunya

El sindicat va proposar aquesta mesura, que afavoreix la igualtat efectiva entre dones i homes, a la mesa sectorial de negociació del personal d'administració i tècnic.

més informació »

CCOO davant el processos d'estabilització a l'Ajuntament de Badalona

La CCOOtorra 30 anys informant sindicalment a les treballadores i els treballadors de l'ajuntament de Badalona

més informació »

La plantilla d'IGT Solutions es manifestarà durant la Mitja Marató de Barcelona patrocinada per eDreams

40 treballadors i treballadores han estat sancionades amb acomiadaments i suspensions de sou per participar en una vaga el 19 de desembre.

més informació »

CCOO de Lleida ha exposat al Parlament de Catalunya els estudis i projectes de creació de les Rodalies de Lleida i dels trens Avant Lleida-Barcelona

A la reunió celebrada aquest matí al Parlament de Catalunya, Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de Lleida, i Alberto Puivecino, secretari general del Sector Ferroviari de CCOO de Lleida, han presentat i explicat detalladament els dos estudis i projectes elaborats pel sindicat.

18 de febrer : assemblea de dones de CCOO

Assemblea de dones de CCOO per a iniciar els actes i jornades de cel·lebració del 8 de març Dia Internacional de les dones. "CCOO feminista: denúnica i acció"

més informació »

CCOO i la resta de sindicats fan una crida a participar a la vaga del personal administratiu de la Unitat de Gestió Administrativa de l'Ajuntament de Barcelona (UGA)

A les 9 hores d'avui divendres, 31 de gener, concentració a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

CCOO celebra el canvi de postura del Govern de la Generalitat sobre l'increment salarial de 2020 per al personal laboral

Signat l'acord per l'increment del 2 %.

més informació »

L'ocupació pública puja en vuit dècimes, encara que es manté la temporalitat

S'han creat 24.600 ocupacions públiques en el quart trimestre de 2019, vuit dècimes més que el trimestre anterior La taxa de temporalitat en l'Administració es manté en el 27,8%, la qual cosa suposa que està més de dos punts per sobre de la del sector privat (25,7%) La plantilla del sector públic continua envellint. La presència de joves es redueix mentre augmenta el nombre de majors de 50 anys

més informació »

CCOO considera que el Govern fa impossible l'acord a la Mesa General de Negociació de la Funció Pública

Reunió d'avui.

més informació »

Les direccions de diferents centres i serveis d'atenció a la infància de Girona, majoritàriament de la Fundació Resilis, munten una carpa per protestar per les condicions laborals de les plantilles

Avui dilluns, 27 de gener, concentració de protesta davant la seu de la Generalitat a Girona (plaça Pompeu Fabra, 1).

'Tribuna Violeta', núm. 6

"No desitjo que les dones tinguin poder sobre els homes, sinó sobre si mateixes" Mary Wolstronecraft.

Mobilització contra l'explotació laboral del Grup Auro, col·laborador de Cabify

Dilluns, 27 de gener, jornada de protesta.

més informació »

CCOO saluda l'aprovació de la pujada salarial per a les empleades i empleats públics i sol·licita reprendre com més aviat millor les tasques pendents

La insistència del sindicat ha donat el seu fruit i els més de 3.200.000 empleades i empleats públics ja no haurem d'esperar més la pujada salarial pactada.

més informació »

CCOO denuncia que Gate Gourmet vol deixar sense garanties ni drets laborals la meitat de la seva plantilla

Subrogació de treballadors/es a l'empresa Newrest.

més informació »

La plantilla de TVC desconvoca les vagues de dilluns i dimarts en horari dels Telenotícies

Es mantenen la resta d'aturades previstes.

més informació »

La plantilla d'IGT Solutions, novament a la vaga

El dimecres 22 de gener.

més informació »

9.555 aspirants es presentaran a Barcelona a l'examen de les oposicions a Correos pactades per CCOO per als 4.005 llocs de treball fixos

El proper diumenge, 19 de gener.

més informació »

S'ajorna la decisió de convocar aturades al servei d'autobusos de Barcelona en espera de noves reunions

El Comitè d'empresa de Transports de Barcelona arrenca el compromís de revisió de les mancances plantejades en la negociació del conveni.

més informació »

CCOO denuncia Institucions Penitenciàries davant el Tribunal de Comptes per l'ús de la productivitat del personal per pagar sobresous a directius

l·licitat la fiscalització de la Secretaria General d'Institucions Penitenciàries pels repartiments arbitraris dels excedents de productivitat entre els gestors i els seus equips directius.

més informació »

FSC-CCOO constitueix l'Agrupació de l'Escala de Suport del cos de Mossos d'Esquadra

El passat desembre es va constituir a l'AESME com a estructura pròpia de treball i acció sindical

més informació »

CCOO de Barcelona Activa reclama a la direcció que reforci la plantilla als llocs de tècnic mig i administratiu

El 24 de desembre des de CCOO, en desacord amb aquestes places, vam demanar aclariments a la direcció de Barcelona Activa i encara no hem obtingut resposta.

més informació »

FSC-CCOO primer sindicat en el seu sector

FSC-CCOO guanya les eleccions sindicals de 2019 i es consolida com a primer sindicat en el seu àmbit d'actuació Al llarg del passat any va tindre lloc el període de concentració d'eleccions sindicals i el balanç final al tancament és que FSC-CCOO compta amb un total de 19.610 delegades i delegats, la qual cosa suposa un terç de la representació.

Altres notícies »