Actualitat

L'Àrea de funció Pública de CCOO rebutja una congelació salarial per a més de tres milions d'empleades i empleats públics

El sindicato exige a la ministra de Política Territorial y Función Pública uno mínimo de respeto institucional y rechaza lo modelo de diálogo social que pretende recuperar de tiempos pasados: primero informar a través de los medios de comunicación de lo que pretende hacer y, posteriormente, como hechos consumados, trasladarlo a las mesas de negociación.

més informació »

CCOO exigeix que s'iniciï ja la negociació d'una normativa sobre teletreball en la funció pública.

TELETREBALL SI! PERÒ AMB GARANTIES I NEGOCIACIÓ!

més informació »

El sector de la Generalitat de CCOO condemna els fets que han tingut lloc a la residència de gent gran Mossèn Homs i fa públic el seu suport a les treballadores i treballadors del centre

Les persones treballadores de la residència de gent gran Mossèn Homs de Terrassa, com en altres serveis essencials, han suplert les deficiències d'un model socio-sanitari caduc, que' s'ha vist agreujat amb la pandèmia de la covid-19.

més informació »

El Sector de Mossos de CCOO denuncia que el Cos de Mossos d'Esquadra (CME) no té prou efectius en el període estival per fer front al repunt de la delinqüència

Tenim una policia precària, abandonada pel Departament d'Interior, que treballa al límit de les seves capacitats. La policia té la voluntat de servir la ciutadania, i si no fa més, és per falta de condicions.

més informació »

Mari Cruz Vicente: “Los reglamentos que hemos acordado representan un avance y contribuyen a la igualdad efectiva entre hombres y mujeres”

Les ministres de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, i Igualtat, Irene Montero, la secretària d'Acció Sindical de CCOO, Mari Cruz Vicente, i la sotssecretària general d'UGT, Cristina Antoñanzas, han signat avui l'acord per al desenvolupament de la igualtat efectiva en el treball entre homes i dones que completa la Llei orgànica d'igualtat i l'RDL 6/2019. En la seva intervenció en l'acte de signatura, la secretària d'Acció Sindical de CCOO, Mari Cruz Vicente, ha destacat que “es tracta d'una bona eina per a negociar amb garanties els plans d'igualtat i implantar el registre salarial en les empreses”.

més informació »

CCOO i UGT denuncien una retallada del servei públic de Correos que deixarà descoberta Catalunya, tant a les grans poblacions com a les petites de l'àmbit rural

Tots dos sindicats subratllen que mentre Correos llança campanyes publicitàries anunciant el seu compromís amb la “Espanya buidada”, la falta de cobertura de llocs de treball, impedeix el normal desenvolupament del servei en els petits municipis.

Altres notícies »