Jornada de dones catalanes del Sector de Carretera i Logística

El 9 d'octubre el Sector de Carretera i Logística estatal ha organitzat una jornada amb les dones de Catalunya, que s'ha celebrat a CCOO de la Via Laietana de Barcelona.

més informació »

L'Àrea Pública de CCOO lamenta que una vegada més la pujada salarial per als empleats i empleades públiques no sigui a l'agenda del Govern en funcions

Empleats i empleades públiques sense pujada salarial.

més informació »

CCOO acorda amb Correos la convocatòria de 4.005 llocs de treball fixos, 626 dels quals a Barcelona, que s'incorporaran en el primer quadrimestre del 2020

La major oferta a l'empresa pública des del 2004.

més informació »

CCOO recorda que ni el Govern ni cap conseller poden disposar de manera unilateral del calendari laboral dels treballadors i treballadores de la Generalitat

Demana serietat al conseller de Polítiques Digitals i Administració Pública, Jordi Puigneró.

Iberia torna a la mesa de negociació del XXI Conveni

CCOO, sindicat majoritari a Iberia Tierra

CCOO organitza la Ruta Activa 2019

Diumenge, 29 de setembre.

més informació »

CCOO denuncia una agressió a un treballador de la Diputació de Barcelona

Oficina de Manresa de l'Organisme de Gestió Tributària (ORGT).

més informació »

CCOO denuncia les deficients condicions de vida de les dones privades de llibertat a les presons de Catalunya

L'Agrupació de Personal Penitenciari del sindicat considera que pateixen una injusta doble condemna.

'¡Hay que moverse!'

Presentació del còmic 'Hay que moverse'

més informació »

Escola de joves de la FSC

Aquest any realitzarem l'escola al local de CCOO del Baix Llobregat, a la ciutat de Cornellà a principis del mes de juny. Creiem que la proximitat a la ciutat de Barcelona, en un territori àmpliament sindicat i amb forta presència de joves de CCOO, farà que aquesta escola pugui ser un èxit de participació.

més informació »

#RutaActiva 2019 - "Camina amb nosaltres" el 29 de setembre.

Com a acte lúdic i reivindicatiu, dins dels actes de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2019, la Federació de Serveis a la Ciutatania de CCOO de Catalunya organitza el 29 de setembre, la 5ª edició de la Ruta Activa, una caminada que té com a objectiu reivindicar “Feminisme i Lluita Obrera” alhora que fomentar caminar com a mitjà de transport sostenible.

Altres notícies »