Actualitat

CCOO exigeix ja la pujada salarial del 2% acordada per a tres milions d'empleades i empleades públics

L'Àrea Pública del sindicat reclama que el Govern compleixi sense més demores els pactes mitjançant un Reial decret llei que garanteixi l'increment amb data 1 de gener de 2020.

Les croades de la Naviliera Armes contra CCOO

“La pinça” patró-sindical contra Comissions Obreres torna a pressionar amb força

Mobilitat i sostenibilitat

Ens trobem en uns moments difícils, complicats, on el desenvolupament i avanç de drets de la ciutadania, de la classe treballadora, necessàriament s'han de compatibilitzar amb la defensa del planeta, afavorint una transició energètica justa.

més informació »

Vagues parcials de la plantilla de TVC

A partir d'avui dijous, 28 de novembre.

més informació »

CCOO impulsa la compareixença del conseller Jordi Puigneró per donar explicacions sobre les alarmants dades de prevenció de riscos laborals a la Generalitat

El sindicat porta al Parlament el fracàs de la prevenció a la Generalitat.

més informació »

25N Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència contra les Dones i les Criatures

Les violències masclistes són el resultat més greu i esfereïdor de la desigualtat que origina el patriarcat. Un patriarcat que s'adoba en unes relacions socials de gènere basades en l'abús de poder i la violència envers les dones de totes les edats, orígens i condicions socials pel fet de ser dones.

més informació »

La plantilla de TVC convoca vagues parcials

A partir del 28 de novembre.

més informació »

Neix la Mesa unitària en defensa del sector social perquè els pressupostos 2020 del Govern acabin amb l'infrafinançament i garanteixin el treball de qualitat

Presentada el dilluns 18 de novembre de 2019 a Barcelona.

5a. edició concurs dibuix infantil

S'acosta el Nadal i la Federació de Serveis a la Ciutadania (en endavant FSC-CCOO), vol felicitar les festes amb una Postal nadalenca original, pròpia, plena d'il·lusió i d'esperança per aquest dies, i per a la resta de dies del nou any. És per això que enguany organitzem la cinquena edició del nostre concurs de dibuix infantil, animant a tota la nostra afiliació a participar-hi. A la imatge que s'adjunta es pot veure la postal del darrer any, amb els dos dibuixos escollits.

més informació »

CCOO i UGT denuncien la discriminació dels treballadors/es dels centres de protecció de menors de gestió concertada i delegada

Necessitat d'un protocol de prevenció.

més informació »

Suposades pràctiques antisindicals per part de Balears Consignataris (ALSA)

Segons informa la Federació Internacional de Treballadors del Transport (ITF) diversos treballadors de la companyia ALSA al Marroc han estat víctimes d'una campanya d'intimidació i persecució per part dels funcionaris de ALSA en tractar d'organitzar-se sindicalment.

més informació »

La Federació Europea de Periodistes envia una alerta al Consell d'Europa per atacs a la llibertat d'expressió després del veto de VOX a diversos mitjans de comunicación

L'Agrupació de Periodistes de FSC-CCOO condemna aquest nou atac a la llibertat d'expressió i recorda que l'Article 20, que garanteix la llibertat d'expressió dels espanyols, també està en aquesta Constitució en la qual tant s'escuda la formació d'ultra dreta.

més informació »

Lluita per uns serveis socials dignes

més informació »

CCOO guanya les eleccions sindicals a Iberia a escala estatal

99 delegats i delegades.

més informació »

La plantilla de TVC protesta per la manca de personal

Concentració a Sant Joan Despí.

més informació »

Seguiment massiu de la vaga del sector de mercaderies i logística de la província de Barcelona

Primera valoració.

més informació »

Àrea Pública de CCOO de Catalunya: Hem recuperat el 40% de la paga extra de 2013

Amb el cobrament de les nòmines d'aquest mes d'octubre, acabarem l'any havent recuperat el 40% de la paga extra de l'any 2013 i enfilarem el camí per cobrar l'altre 60% l'any vinent. I més tard la de 2014.

més informació »

El sector de mercaderies i logística de la província de Barcelona farà vaga demà després de 9 anys sense conveni

A les 6 h, Javier Pacheco i Camil Ros acompanyaran els treballadors i les treballadores en el punt informatiu situat a la ZAL del Port de Barcelona.

més informació »

Amazon, contra el dret de vaga de les seves treballadores i treballadors

Arran de la vaga de mercaderies i logística de demà dimecres, 30 d'octubre.

més informació »

Els sectors ferroviaris de CCOO i UGT, preocupats per la seguretat de treballadors i usuaris

Davant els actes de sabotatge a les vies ferroviàries.

Altres notícies »