El teu planeta és la nostra llar. Cuida'l

Rebeu doncs aquesta Postal elaborada amb els dibuixos guanyadors d'aquest concurs, amb els desitjos de pau, solidaritat i fraternitat entre els pobles. Bones Festes i Bon any 2020.

més informació »

La plantilla de TVC desconvoca les vagues de dilluns i dimarts en horari dels Telenotícies

Es mantenen la resta d'aturades previstes.

més informació »

La plantilla d'IGT Solutions, novament a la vaga

El dimecres 22 de gener.

més informació »

9.555 aspirants es presentaran a Barcelona a l'examen de les oposicions a Correos pactades per CCOO per als 4.005 llocs de treball fixos

El proper diumenge, 19 de gener.

més informació »

S'ajorna la decisió de convocar aturades al servei d'autobusos de Barcelona en espera de noves reunions

El Comitè d'empresa de Transports de Barcelona arrenca el compromís de revisió de les mancances plantejades en la negociació del conveni.

més informació »

CCOO denuncia a Institucions Penitenciàries davant el Tribunal de Comptes per l'ús de la productivitat del personal per a pagar sobresous a directius

l·licitat la fiscalització de la Secretaria General d'Institucions Penitenciàries pels repartiments arbitraris dels excedents de productivitat entre els gestors i els seus equips directius.

més informació »

FSC-CCOO constitueix l'Agrupació de l'Escala de Suport del cos de Mossos d'Esquadra

El passat desembre es va constituir a l'AESME com a estructura pròpia de treball i acció sindical

més informació »

CCOO de Barcelona Activa reclama a la direcció que reforci la plantilla als llocs de tècnic mig i administratiu

El 24 de desembre des de CCOO, en desacord amb aquestes places, vam demanar aclariments a la direcció de Barcelona Activa i encara no hem obtingut resposta.

més informació »

FSC-CCOO primer sindicat en el seu sector

FSC-CCOO guanya les eleccions sindicals de 2019 i es consolida com a primer sindicat en el seu àmbit d'actuació Al llarg del passat any va tindre lloc el període de concentració d'eleccions sindicals i el balanç final al tancament és que FSC-CCOO compta amb un total de 19.610 delegades i delegats, la qual cosa suposa un terç de la representació.

Desconvocada la vaga a l'empresa d'ambulàncies Transport Sanitari de Catalunya

Prevista del 13 al 17 de gener.

més informació »

CCOO, UGT i SIT convocaran aturades al servei d'autobusos de Barcelona el proper mes de febrer

Bloqueig patronal.

més informació »

CCOO reclama agilitzar la tramitació de la jubilació anticipada al Cos de Mossos d'Esquadra

De manera immediata.

més informació »

CCOO denuncia el creixement desorbitat dels contractes temporals de curta o molt curta durada

El sindicat demana a la Inspecció de Treball que actuï per a evitar el frau de llei i garantir l'ús correcte de les modalitats contractuals i la qualitat de l'ocupació

més informació »

CCOO denuncia el creixement desorbitat dels contractes temporals de tala o molt curta durada

més informació »

CCOO demanda a AENA exigint un local a l'Aeroport de Barcelona per atendre la precarietat creixent

Per a funcions d'assessorament, tutela, informació i organització.

més informació »

CCOO alerta sobre la venda d'Extel Contact Center, amb gairebé 85 teleoperadores a l'Hospitalet de Llobregat

Adecco ven la seva filial espanyola de contact center a ABS.

més informació »

CCOO convoca vaga del 13 al 17 de gener a l'empresa d'ambulàncies Transport Sanitari de Catalunya

Juntament amb USOC, pel retard i fraccionament en l'abonament de les nòmines.

més informació »

CCOO organitzarà una Conferència de la Joventut per a augmentar la participació dels joves en el sindicat

El secretari general de CCOO, Unai Sordo, i la secretària d'Acció Sindical, Mª Cruz Vicente, han comparegut davant els mitjans per a informar de les principals conclusions del Consell Confederal de CCOO, màxim òrgan del sindicat entre congressos, que ha aprovat l'Informe presentat pel secretari general amb 130 vots a favor, 1 en contra i 5 abstencions, del qual van destacar la celebració d'una conferència per a buscar fórmules per a augmentar la participació dels joves en el sindicat, la solvència i autonomia econòmica del sindicat i la posada en marxa de l'Agenda social per a la majoria.

més informació »

CCOO guanya per setena vegada consecutiva les eleccions sindicals a Correos

A Catalunya, 44 delegats i delegades.

Acord sobre el Paquet de Mobilitat en el diàleg tripartit

El pacte no inclou tots els elements pels quals CCOO i ETF han lluitat. Les sancions fortes han de continuar sent el nucli del Paquet de Mobilitat.

més informació »

CCOO entrega una queixa al Síndic de Greuges sobre el funcionament de l'Administració General de l'Estat a Girona i les pèssimes condicions laborals de la plantilla

Demà, a Girona, a partir de les 11 hores del matí.

més informació »

La plantilla de TVC continua fent vagues parcials

Si no s'arriba a acords, seguiran a partir del 13 de gener.

Díptic 'L'amiant. Intervenció i PRL'

L'Article 3 del RD 396/2006, de 31 de març, regula els treballs amb risc d'exposició a l'amiant. És aplicable a les operacions i activitats en què les persones treballadores estiguin exposades o siguin susceptibles d'estar exposades a fibres d'amiant o de materials que en continguin.

més informació »

CCOO rebutja un Paquet de Mobilitat que contempli ampliar el període de referència actual de dues setmanes en els temps de conducció i descans

El sector de Carretera i Logística juntament amb la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO ha mantingut diverses reunions amb el Govern espanyol i amb eurodiputats i eurodiputades en les últimes setmanes en les quals li han expressat la seva ‘no rotund' davant aquesta possible modificació.

més informació »

CCOO denuncia la subrogació fraudulenta per part d'IGT dels treballadors i treballadores d'eDreams

Vaga el 19 de desembre.

més informació »

CCOO critica que el Govern de la Generalitat decideixi de manera unilateral canviar salaris per plans de pensions

Reunió pel repartiment dels fons addicionals de 2019.

més informació »

CCOO exigeix ja la pujada salarial del 2% acordada per a tres milions d'empleades i empleades públics

L'Àrea Pública del sindicat reclama que el Govern compleixi sense més demores els pactes mitjançant un Reial decret llei que garanteixi l'increment amb data 1 de gener de 2020.

Les croades de la Naviliera Armes contra CCOO

“La pinça” patró-sindical contra Comissions Obreres torna a pressionar amb força

Mobilitat i sostenibilitat

Ens trobem en uns moments difícils, complicats, on el desenvolupament i avanç de drets de la ciutadania, de la classe treballadora, necessàriament s'han de compatibilitzar amb la defensa del planeta, afavorint una transició energètica justa.

Altres notícies »