Taller de gestió de la diversitat intercultural a l’empresa

Per afavorir la convivència intercultural dins l’empresa lliure de rumors i estereotips.

L’objectiu principal del taller va ser afavorir la convivència a les empreses empoderant la representació legal de la classe treballadora i dotant-la d’eines pedagògiques per cohesionar els treballadors i treballadores per construir un món laboral més solidari, just i tolerant.

Aquesta acció formativa va tenir lloc a la seu del sindicat a Manresa amb una durada de 15 hores presencials.

La metodologia emprada va ser bàsicament vivencial i s’hi van portar a terme dinàmiques que van ajudar els participants a enfrontar-se als tòpics, prejudicis i estereotips de la mateixa persona i que tenim tan interioritzats que moltes vegades no en som conscients.

El taller va ser desenvolupat per Loren Rider, formadora de l’Escola de Formació Sindical de la CONC, i tant a l’inici com a la cloenda va comptar amb el suport del responsable del Departament de Migracions del sindicat, Carles Bertran.