L’Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya col·labora amb l’Ajuntament de l’Hospitalet en un pla d’ocupació

L’Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya ha impartit 20 hores de docència del mòdul formatiu de Drets i Deures Laborals, mòdul inclòs en el Pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2012-2013. La formació s’ha desenvolupat al centre de formació de l’edifici Vanguard amb una assistència de més de trenta persones a cadascun dels grups. Aquest programa ha estat financiat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB). L’experiència ha estat molt positiva i l’Escola de Formació Sindical es proposa seguir col·laborant en projectes que ajudin a millorar la perspectiva de les persones treballadores en situació de desocupació per  inserir-se de nou al mercat laboral.