L’Escola de Formació Sindical s’implica a fons en la vaga general del 29 de març

L’Escola va participar als preparatius previs de la Vaga reforçant i difonent els motius i les causes així com de resolent qualsevol dubte dels delegats i delegades al respecte, als conjunt de cursos de formació sindical.

El 29 de març, els membres de la Escola de Formació Sindical van formar part activa entre els diferents grups de piquets que van recòrrer tota Catalunya, compartint aquest dia amb l’actiu sindical en general i el conjunt de treballadors i treballadores del país.

A la manifestació de Barcelona de la tarda, els membres de l’Escola amb la col·laboració de Núria Garcia del departament de Higia així com de  CCOO del Barcelonés  van organitzar una “performance” reivindicativa per aclarir els veritables responsables de la situació que vivim actualmente. Una “performance” que va aparèixer en diferents mitjans de comunicación audiovisuals i gràfics:

Una jornada de mobilització i reivindicació que va comptar amb el suport del 82% dels treballadors i treballadores de Catalunya, que ha de ser un pas endavant per fer que la crisi s’encari sense la pèrdua de drets socials i laborals dels treballadors i treballadores.