Nou curs de Dret de Seguretat Social

L’Escola de Formació organitza un nou curs de Dret de Seguretat Social. L’objectiu d’aquesta acció formativa és poder facilitar eines i coneixements tècnics i jurídics per a desenvolupar les capacitats i les habilitats de les persones que en els diferents àmbits del sindicat treballen per l’assessorament i/o representació sindical.

Aquesta formació, que es dóna des de fa molts anys, ens permet apropar el sindicat a la universitat i a l’inrevés, i es realitza de manera coherent amb l’itinerari formatiu integral dissenyat per a assessors i assessores sindicals.

El curs tindrà lloc majoritàriament a l’aula 106 de Via Laietana, 16, 1a planta, de Barcelona, en horari de 9 a 14 h, i es va iniciar el 28 d’octubre passat i finalitzarà el proper 22 de desembre.