Nous cursos de formació sindical en col·laboració amb les universitats i adreçats a assessors i assessores sindicals

Aquesta formació que es dóna des de fa molts anys ens permet apropar el sindicat a la universitat i a l’inrevés i es realitza de manera coherent amb l’itinerari formatiu integral dissenyat per a assessors i assessores sindicals.

El principal objectiu d’establir aquest itinerari formatiu és capacitar els assessors i assessores del nostre sindicat per millorar el servei que donem com a organització i també per incrementar la capacitat de servei en aquesta área concreta.

Aquesta col·laboració té com a gran actiu combinar la solució a qüestions sindicals quotidianes que es produeixen als centres de treball, amb exposicions i marcs tèorics des d’un vessant jurídic, i permet contrastar i cercar millors solucions als problemes.

Els cursos s’estructuren en un primera part d’habilitats personals i comunicatives respecte al tracte amb el públic i en un altra part d’actualització de coneixements en matèria de relacions laborals i dret del treball.