L’Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya presenta el seu nou web

www.ccoo.cat/formaciosindical

L’Escola de Formació Sindical (EFS) és l’instrument del qual es va dotar CCOO de Catalunya per oferir eines formatives, habilitats i capacitats d’intervenció sindical en el centre de treball al seu actiu més important: els delegats i delegades i els quadres sindicals.

Aquesta pàgina web pretén ser un canal de comunicació i una finestra oberta al conjunt d’afiliats i afiliades, delegats i delegades, quadres i estructures del sindicat per poder copsar les seves necessitats formatives i perquè puguin conèixer la completa oferta formativa que dissenya, executa i imparteix CCOO.

La nostra concepció de la formació sindical és que és un dret dels treballadors i treballadores i, alhora, un deure de totes les persones que tenen alguna responsabilitat a casa nostra en un futur cada cop més complex i canviant.

Esperem que aquest nou instrument sigui una eina útil.

Connecteu-vos, doncs, a www.ccoo.cat/formaciosindical.