Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Acció divulgativa amb CCOO del Barcelonès a la Zona Franca

El passat 20 de setembre vam tornar a participar en una nova acció divulgativa de CCOO del Barcelonès sobre la propera vaga general del 29 de setembre. En aquest cas, va tenir lloc a la Zona Franca de Barcelona. L'acció va començar a les 8.30 del matí al Makro, repartint octavetes als treballadors i clients, vam recórrer les diferents empreses de Zona Franca repartint octavetes i penjant cartells fins que, finalment, vam acabar a les 13 hores. Tot un matí de divulgació de la vaga en què, afortunadament, la pluja ens va respectar, i la gent ens va rebre molt cordialment. Cal felicitar els companys de CCOO del Barcelonès per la feina que van fer per preparar la vaga general.

24/09/2010

Afilia't aquí