Inici

contrast

Escola de Formació Sindical

Qui som

L'Escola és l'eina de què s'ha dotat Comissions Obreres per dissenyar, planificar i impartir la formació amb contingut sindical.

L'Escola està adreçada a totes les persones vinculades a la nostra organització, des d'aquelles que s'hi acaben d'incorporar, fins als qui han d'assumir responsabilitats en els organismes de direcció.

L'Escola compta amb un equip especialitzat, materials propis i altres recursos pedagògics que garanteixen una oferta formativa àmplia, diversificada i de qualitat.

Els recursos econòmics per realitzar la formació provenen de l'aportació de recursos propis de l'organització (l'1% dels ingressos del pressupost de les diferents organitzacions), del Pla intersectorial de formació continua de la CONC i del Pla intersectorial estatal de formació contínua de la CS de CCOO.

L'Escola està vinculada a l'Escuela Confederal Juan Muñiz Zapico i l'ETUI-REHS (Acadèmia Sindical Europea) i col•labora amb activitats formatives dutes a terme pel moviment sindical en diferents països.

L'Escola també estableix acords de cooperació amb altres entitats educatives de Catalunya. La finalitat bàsica  de l'Escola és contribuir al fet que la nostra actuació sindical confederal es dugui a terme, en tots els llocs i en  tots el moments, de la millor manera possible.

Afilia't aquí

i-gesform